Saturday, June 19, 2010

Out of Breath

ye..main bola ni nampak je mcm senang, simple...passing bola ke sane le mari....tapi bile dah main betul2....mak aihhh!!!! ponat den!!!

baru je petang tadi team kiteorg lwan team KPSU Engkelili bertempat di Kompleks Sukan Sri AMan..friendly match je...KPSU skang tengah mempersiapkan team bg menghadapi Liga Sri Aman bulan Julai ini..

keputusan penuh perlawanan, team kiteorg kalah 3-1 walaupun leading 1 - 0...sudah lah tak cukup player ( ramai player lain tak tahu mengenai game in..aku pun last minit gak dapat tau ), hingga terpaksa meminjam 2 player dr team KPSU...

team kiteorg bkn nye ader proper training...sbb tu ramai yg cepat pancit, termasuk juga aku..serius memang tak larat nak kejar bola...aku boley kire brape kali aku dapat bola.....macam sial...

aku pun tak taw aku main posisi celah mane...sekejap striker, sekejap midfield..winger..ntah laa...agak berterabur jugak la permainan petang td..itu pun sebb player ramai x datang..xpe la..len kali bole cuba lagi.......

No comments:

Post a Comment