Thursday, January 22, 2009

uptown....

tdo kol 4..bgun kol 7.30...x mcm sial kan????
ngantuk dow pepagi nak kene present..slamat 1 klaz jew arini...
klaz ICT...bapak ramai giler student...47 owg nak kene present dlm 3 jam....
sowg dah dkat 10m...amik mase tol....mate morning2 lg da ngantuk...
aku duk kat blakang...dgn arm n abil.....gelak2 scara bjemaah....
ttbe turn aku plak....ayam jew present ni.....5 slide jew aku nye....
dak klaz aku gelak2..taw dowg glak kat aku...sbb prut aku TAF...

hbis klaz, lect tu bgtaw "len kali kalo nak present, jgn gne jeans".....
pergh....trase siot.....

habis klaz, makan kat kdai pak alim....sial la "AKAK" tu....aku nye dye caj rm5.50...
"awk amik aym 2 ketol"....sial la..aym dah la kecik...cekik darah tol....

balik uma twus tdo.....perghhhh....sdap siot.....x sdar bgun2 jew kol5....
abil n culex blk airini....pdahal uma dkat jew...

mlm tu aku hg uptown sh alam...aku rembat singlet MU hahahahaa
hbis da duit aku......

balik uma, x taw nak wat ape....dak uma sume bz dgn lappy mmasing..
gemas dgn YM dye...arm dgn muvi dye..apeas lak terkial2 cari driver sound lappy...
sound dye ilang...

hmm...sok aku balik kl....pagi tu aku kene g bangi...wat research....
pas2 tgok wayang...hahahahaha...habih lg duit aku....

ngtuk da wehhh....tdo la.....bosan dowh....zzzzzzz......

No comments:

Post a Comment